Saturday, October 15, 2016

Diy Hoe Om 'N Virtuele Boek Toerplan

DIY: Hoe om 'n virtuele boek toerplan 9 Junie 2014 Die dae van die all-uitgawes betaal, landwye boek toer is 'n ding van die verlede. Vandag, kan slim indie skrywers hul publisiteit maksimeer met 'n goed beplande virtuele toer van die blogosfeer. Oor die algemeen, 'n toer duur ongeveer twee weke met 'n skrywer en ldquo; besoekende & rdquo; 'n nuwe blog elke dag, terwyl die bevordering van elke stop op sosiale media. Of 'n skrywer kies 'n publisiteit professionele diens te neem om 'n toer te bespreek, of besluit om dit alleen te gaan, 'n virtuele boek toer is toenemend 'n belangrike deel van die publikasie proses. Navorsing en Outreach 'N blog toer begin met 'n baie navorsing. 'N skrywer kan gewoonlik daarop gemik is om te begin beplan ten minste drie maande voor haar boek & rsquo; s publikasie datum. Die eerste stap behels die maak van 'n lys van 50 blogs wat belangstel in haar boek & mdash sou wees, dit kan wees vir 'n boekresensie, 'n vraag-en-antwoord-segment, 'n uittreksel, 'n boek bonus, 'n webinar, 'n gas post, of 'n kombinasie van hierdie. Publicist Caitlin Hamilton beveel skrywers om die blogs te lees voordat hulle laer opslaan. & Ldquo; As die blog pas by jou gehoor, hoe voel jy oor die werklike resensies en ander dekking & rdquo?; vra sy. & Ldquo; Is hulle toon en filosofie van die hersiening van 'n geskikte vir jou & rdquo?; Skrywers sal waarskynlik 'n goeie idee van die tipe blogs wat geskik sal wees nie, maar moet dink buite die boks & mdash; n memoir oor 'n skrywer en rsquo; s ervaring met Lyme se siekte kan werk op 'n ouerskap blog sowel as op 'n gesondheidsorg webwerf wat verband hou met die siekte, byvoorbeeld. Sodra 'n skrywer haar teiken blogs geïdentifiseer kan sy begin om met hulle & mdash; jou kommentaar, tweeting, en 'n skakel na hulle op sosiale media. Dit laat 'n skrywer en rsquo; s aanlyn profiel en kan bloggers meer geneig om ten minste te antwoord op 'n toekomstige navraag te doen. Toonhoogte en Bevordering Volgende, moet skrywers 'n kort, professionele veld op maat van elke blogger voor te berei. Blaaie vertel bloggers 'n bietjie oor die boek, hoekom dit 'n goeie passing vir hul webwerf mag wees, en sluit deur te vra of hulle dit sal oorweeg om 'n stop op die toer. Daar is baie nuttige aanlyn templates om skrywers te lei deur hierdie proses. Opvolg materiaal is belangrik om voorberei in die geval 'n ondersoek suksesvolle & mdash is, dit kan 'n hoë resolusie beeld van die dekking boek 'n PDF van die boek,, 'n skrywer foto en skrywer bio, en 'n kort beskrywing van die boek in te sluit. As net 14 van die 50 bloggers genader belangstel, sal 'n skrywer die grondslag vir 'n twee-week boek toer gelê het. Skrywers kan dan saam met elke blogger te verseker dat hulle die inhoud wat hulle nodig het. Die bevordering van die toer op sosiale media is die sleutel. 'N skrywer moet skakels na elke blog post tweet as dit op en skakel verwys na die poste op haar eie blog of Facebook. As 'n finale stap, moet die skrywer dop watter soort poste en wat blogs was die gewildste ter voorbereiding vir toekomstige toere. & Ldquo; N blog toer moet deel van 'n totale bemarking strategie, & rdquo wees; sê Hamilton. & Ldquo; n skrywer moet kyk hoe die blog toer pas in die vergadering van sy of haar algehele doelwitte & rdquo. Daarbenewens it39; s belangrik vir skrywers om realisties oor die potensiële voordele van virtuele boek toere wees, volgens Nereyda Gonzalez van ya gebonde boek Tours. "Ek dink die belangrikste faktor by die bespreking van 'n boek toer of 'n boek Blitz is om realistiese verwagtinge te hê en om nie verwag word die hoogte ingeskiet in onmiddellike sukses" sê Gonzalez. "Bloggers is 'n groot bron by die verspreiding van die woord en deel hul liefde vir boeke en boek toere en blitzes bied die perfekte uitlaat vir hierdie. As bloggers en lesers is lief vir die storie, ons sal alles in ons vermoë doen om die woord te versprei."


No comments:

Post a Comment